14 Mayıs 2010 Cuma

Cadı'ya...

Yaşlanınca birlikte çay içip vakit geçireceğimizi söyleyen, çok sevdiğim canım Cadı'cım, 2 gün önce beni aradı.
Söyledikleri içimi ısıttı.

Araya giren km'ler, farklı koşturmacalar içinde azalan telefon konuşmalarımıza rağmen her bir araya geldiğimizde kaldığımız yerden devam ederiz.

Sıcaktır, eğlencelidir, hep güler yüzlüdür. Enerjisi hiç bitmez.

Gerçi cadı lakabını da boş yere almamıştır:)
Derin'de kendisine cadı der. Hatta Elif diyince kim olduğunu anlamakta zorlanır.

İlk karşılaştığımız andan itibaren sevdik birbirimizi. Çok da iyi anlaştık. Hatta tanıştığımızdan çok kısa bir zaman sonra ben İngilitere'ye gittim ve 1 yılı aşkın bir zaman görüşmedik ama döner dönmez Sapanca'da yaptığımız yılbaşı partisi ile kaldığımız yerden devam ettik. Çok şey paylaştık beraber.


Söylediklerin benim için çok değerliydi sevgili Cadı'cım. Seni seviyorum:)

Hiç yorum yok: