17 Mart 2011 Perşembe




müzik ve resim konulu bir çalışma ile blog dünyasına tekrar merhaba:) yaşasın :))))))))

zaten kolumun kırılması ile uzun bir ara vermiştim, üstüne bir de yasaklar ve ben de saklı saçma hareketler....

ohhhhhhh be! ne güzel şey şu özgürlük! 

Bu resimle arışmaya katıldı Derin. Baha'nın resmini seçtiler 3.sınıfları temsilen. Üzüldün mü dedim. "Gurur duydum" dedi:) 

4 yorum:

özle çetinkaya dedi ki...

diger isleri bilemem ama bu resim çok güzel,
renklere, kadrajina o günesi yarim yarim ucundan göstermesine bayildim... :)
gurur duyma olayi da takdir edilesi :)
öpüyorum onu çok...

Tibetin annesi dedi ki...

ay canım yaa! bu bücürlerin sevgi dolu dünyasında yaşamak istiyorum ben...

gülay dedi ki...

Baha'nın resmini görmedim ama Derin'in resmi tek kelimeyle harika olmuş.Sen hep çiz emi Derin....

Gelincik dedi ki...

Ben de çok beğendim Derin'in resmini, canımın ellerine sağlık. Ve şu centilmenlik ve dostluk dolu söz... ben de derinciğimle gurur duyuyorum.