14 Mayıs 2009 Perşembe

geç olsun, güç olmasın...


Anneler günü için bücürcan'ın sabahın köründe beni öperek uyandırıp verdiği süper resim ve yazıyı paylaşmak istemiştim ancak fırsat bulabildim. Neredeyse bir sonraki anneler günü oldu ama idare edin, çok çay içiyoruz bu aralar.



Göreceğiniz üzere Derin'de henüz 'yumuşak g' harfi oturmadı. Biraz daha geçsin olacak.
Anlayamayanlar için yazının tercümesi şöyle: Sevgili Anem, seni çok seviyorum; bana küçükken yemek yediren, süt içiren bana bakan.... En çok sevdiğin hayvanın köpek olduğunu biliyorum:)) Resmi benim renklendirmem için sadece çizip bırakmış. Ben de renklendirdim. Ortadaki şapkalı olan da kendisini temsilen bir kedi. Çok seviyorum seni cüce'cim. Bu arada son 3 gündür sabahları beni hiç üzmeden uyandığın için de teşekkür ediyorum. Süpersin!

1 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Süper, süper, süper!!!
Ne güzel yaaa, insanı daha fazla ne mutlu edebilirki?
öpüyorum Derincim seni, harikasın!
muccckkkk!