22 Eylül 2009 Salı

şimdi okullu olduk!

Yaşasın blog dünyası geri döndü. Geçen hafta çok uğraştık başaramadık iş yerinden girmeyi.

Geçen hafta Derin Bey tekrar okula döndüler. Okul başlamadan önceki hafta Şükran Öğretmen arayıp okul konuşmasını 2. sınıflardan biri yapsın diye karar alındı biz de Derin ister mi diye düşündük, sorar mısınız dedi. Derin'e sordum 'tabii yaparım' dedi. Ne söyleyeceksin diye sordum 'bilmem'dedi. Sonra konuşmayı komiteye göndermemiz gerekti. Neyse ki Bahadır soru cevap yöntemiyle bir metin oluşturmayı başardı. Ben de bir kaç şiir buldum, birini seçer ezberler diye.

Geçen pazar tabi bu metni çalışmak gerekti. 'Ben bunun gurur duyulacak bir şey olduğunu düşünmüştüm, zormuş' diye söylene söylene çalıştı cüce. Pazar akşamı da 2 kez okuyup erkenden yattı, sabah kalıkınca bir kez daha okudu tam ezberleyemedi. Sabah erkenden kalkıp, tüm heyecanıyla yeni okulu görmeye koştuk. Önce tüm okulu dolaşıp incelendi. Sıra törene geldi. 1.sınıfa yeni başlayan bir bücür bir şiir okudu, süperdi.

Sonra sunucu ablamız Derin'in konuşmasını unuttu, ama Şükran Öğretmen ışık hızıyla koşup hatırlattı.

Gerisini video'dan izleyin:)


Hiç yorum yok: