3 Eylül 2009 Perşembe

ilk aşklarından biriyle buluşma heyecanı

Bu sabah bir telaş kalkıp tuvalete gittiğini duydum Derin cücesinin. Yukarı çıkıp tüm heyecanıyla bana günaydın dedi, ben gidip üzerimi giyineyim hemen diyerek tekrar aşağı indi. Ne giyineceksin dedim bulurum bi şeyler dedi. Oda 2 gündür darmadağınık, hiç bir şey söylememiştim. Ne dese beğenirsiniz: "hızlıca şunları toplasam iyi olur, kuzenlerim geldiğinden beri kaldı böyle". Aaaaa ağzım açık bakıyorum şaşkın, şaşkın. Topladı valla 10 dk bile sürmedi odayı toplaması.
Faliyet yapmak için bir şeyler aldı yanına, bir kitap aldı okumak için ve de ödev kitabını. İnanamıyorum! Çok heyecanlısın galiba dedim. Çoook dedi. Gidip sütünü hazırlayıp içti, bekleşiyor. Kapıdan tam çıkmadan parfüm de alabilir miyim lütfen dedi. Sıktık 'Alure'de beyfendiye.

Tüm bu telaş ne için biliyor musunuz? Ceyda Öğretmenimiz için.
Yuvada Derin Bey'in hayatına giren sarı lüle lüle saçları, şefkati, aydınlık ve gülen yüzüyle Ceyda Öğretmen gerçekten dünya tatlısı. Uzundur görüşmek istiyorlardı, bugün nihayet gerçekleşti. Öğlen gibi konuştuğumda Derin'in heyecanı hala bitmemişti. Çünkü akşam konuşurlarken Ceyda tüm planı kendisinin yapabileceğini söylemiş; lunapark, sinema, havuz park, faliyet, resim çocuk saydıkça sayıyor; ne istersen Derin diyince şaşkın bizimki. 'Biraz kirli gelebilirim akşam parmak boyası yapabiliriz' dedi. Bir seferinde kızın salonunu ortasında Derin'in el ve ayak parmakları ile faliyet yapmışlardı! Buzdolabının üzerinde Derin'in bir dolufotoğrafı var hala. Anlayın aralarındaki aşkı.
Bakalım daha neleri sığdıracaklar bir güne.
Ne güzel di mi bir çocuğun kalbinde böylesine yer edinebilmek.Çok teşekkürler Ceyda'cım.:)

1 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Benim küçüğümünde daha şimdiden bir aşkı var! Kardeşimin arkadaşına aşık, Abu (Ebru) diye dolanıyo ortalıklarda :)
Ne alemler bunlar yaa :D
bakalım bizimki Derin'in yaşına gelince ne olacak?