28 Aralık 2009 Pazartesi

rüyaların öğrettikleri...

9 haftadır rüyalar vasıtasıyla kendimize doğru bir yolculuğa çıktık. Tabi Derin'de doğal olarak neler olduğu ile ilgili oldukça meraklı, yine ders mi var bu akşam diye soruyor geç geleceğim diyince. Ben de çok basit bir dille rüyaların bize neler anlattığını, nasıl rüyalarımızı hatırlayabileceğimizden bahsetmiştim. Sonra bir gün arabada giderken Baha ve Gizem'le sohbetinde benden öğrendiklerini anlattığına şahit oldum.

Bir süre sonra da bana bir rüyasını anlattı. Üstelikte bunu anlattığı dönemde ben biraz yoğun çalıştığımdan yazmaya fırsat bulamamış ve unutmuştum. Sonra geçenlerde tekrar sordum hatırlayıp hatırlamadığını, şaşırtıcı ama aynen anlattı cüce'cim.

Böyle collesium'daki gibi kaydıraklar varmış bir sürü. Bir kaydırak yarışması yapılıyormuş. Derin'de katılmak istemiş ama çok şişman olduğu için katılamayacağını söylemişler. O da çok üzülmüş ama sonra kabul etmişler yarışmasını ve sonuçta kendinin kazandığını görmüş.



Bir gün benimle gruba katılıp bu rüyanı çözelim mi diye sordum ama O çözmüş zaten. Hani bazı konularda böyle önceden fikrim oluyor ya işte onu yenmem gerektiğini söylüyor bu rüya dedi. Yani olumsuz düşündüğümüz bir şey sonra başka türlü sonuçlanabilir. O yüzden önyargılı olmamalıymışız. Şişman bir çocuk kazanamaz diye düşünürken o kazanabilirmiş. Bundan sonra bu konuda daha çok düşünecekmiş. Waaaaaw ne diyim.

1 yorum:

Sibelbek dedi ki...

inşallah hiç koparmaz bağını Denizcim senin bu bücür...