26 Mart 2010 Cuma

ergen olmak...

Bu sabah yine kör vakit kalktım ve yine çılgın birkoşturma başladı. Derin'i uyandırdım. Zınk diye kaktı yataktan. Şaşırdım.



Geçen Cumartesi ve Pazar o kadar huysuz ve aksiydi ki Pazartesi sabah yol boyunca söylendim kendisine. Ama işe yaramış görünüyor son 4-5 gündür. Akşam 21.00'de yatıyor. Anneanne'de tv açılmıyor. Kitap olkuyor, oyuncaklarıyla oynuyor ve de ödevlerini kendi kendine yapıyor. Şok geçirmemek mümkün değil.



Bir de akşam ben Ankara'dan geç dönebilirim dediğinde önemli değil, zaten programım var ödevlerimi bitireceğim dediğinde ne diyeceğimi şaşırdım. Bu akşam Baha'lara gidecek ve önce hep beraber ödevlerini bitireceklermiş!



Bu sabah bütün bunların üzerine "Derin'cim gerçekten beni çok şaşırttın. Bak 1 haftadır çok güzel iletişim kuruyoruz, hiç kimse sinirlenmiyor diyince "eee artık ergen oldum. Ben de çok memnunum bu durumdan" diyince dumur oldum tabi. Ne demek ergen olmak peki dedim. Yani artık 2. sınıftayım, daha çok şey öğreniyorum. Hislerim değişiyor!!!! Öğrendiklerimle daha fazla şey yapabiliyorum. Ben de istemiyorum kızmak ama işte ergenlik böyle bir şey dedi.



Gerçek ergen olunca ne olacak peki? Buyrun bakalım.

1 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

seni daha çok dumur edecek! :)))