5 Temmuz 2010 Pazartesi

Dün sabah bizim bahçede, 8-10 yaş grubu 3 çocuk'un muhabbeti kıyamet üzerine idi. Gelip Derin'i bahçeye çağırdılar. Kahvaltı yapsın sonra dedim. Mutfak camından konuşmaları geliyor. Konu bizim kapıdan sokaka kapısına kadar nasıl bu noktaya geldi anlamadım ama, işte onların cümleleriyle kıyamet günü:

1.çocuk : Babam söyledi, kıyamet gününde her şey yerle bir olacak. 
2.çocuk: Evet, evet  ben de biliyorum, kıyamet gününden sonra bazıları cennete gidecek, bazıları cehenneme mesela.  Ama ne zaman olacak kıyamet günü onu bilmiyorum.
1. çocuk: Allah ne zaman isterse o zaman olacak kıyamet günü. Allah isterse yarın bile olabilir ya da çooooook sonra.
Derin konuşmayı duyup fırlayarak cama koştu.
Derin: Ben biliyorum kıyamet 2012'de olacak.
3. çocuk: Eveeet doğru söylüyorsun hatta onun bir filmi de vardı ama ben gidemedim. Annemler götürmedi beni. 
Derin: Ama bizim bi tanıdığımız var Elvan, O astroloji bilimi uzmanı. O babama söyledi. Aslında küçük bir hesap hatası olmuş. Kıyamet 2012'de olmayacak. O yüzden merak etmeyin.

Ben: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: