19 Temmuz 2010 Pazartesi

gökyüzündeki parlak yıldız.

13 gündür ayrıyız. Baba- oğul tatil yaptılar. Bugün dönüyorlar, merakla bekliyorum. Yarın Bahadır'ın doğum günü. Eve gidelim hep beraber kutlayalım diye ısrar etmiş bücürcan. 






 Çoooooook özledim ama çok.

Geçenlerde  Bozcaada'da oldukları bir akşamüstü aradım, mangal yapıyorlardı deniz kenarında. Burası ölümcül sıcak. Derin benim için gidip deniz'e atlasana dedim. Şimdi atlayamam savaşıyorum dedi. Neyse savaşın bitince atlarsın diye kapadık telefonu. Ertesi akşam konuşuyoruz:
- Anne senin için deniz'e atladım.
- Biliyorum Derin'cim inanılmaz bir ferahlama hissettim burada.
- Ama hemen atlayamadım.
- Evet bir on beş dakika filan sonra atladın di mi? ( savaşırken geçmiştir tabi o kadar zaman!)
- Hı, hı. iyi geldi demek.
- Eveeeet, süperdi valla.
- Peki ben şu anda gökyüzünde çok parlak bir yıldız görüyorum. Ya sen?
-!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: