28 Ağustos 2009 Cuma

Bir yıl daha bitti...









Bu resimler çekileli tam 12 yıl bitti. Bugün evliliğimizin 13 yılına giriyoruz. Nasılda koşturmuştuk, tek hayalimiz Malta'ya gidip güneşin altında uyumaktı. Bir gün önce Coca-Cola için yaptığımız bir tanıtım filmini sunumunu yapmıştım. Bir taraftan da evi bitirmeye çalışıyorduk.

Bugün saçımı kestirmeye gittim, orada da konuştuk; hani gelinler önce saç, makyaj için prova yaparlar, işte gelinlik provası filan olur ya ben onların hiç birini yapmamıştım. Çocuklar söylüyor bugün, tek başıma gidip saç ve makyajımı yaptırıp bir taksiye binip gitmişim, gelinlik için de Aytaç Abla'ya sanırım bir kez gidebilmiştim, ölçülerimi almıştı. Davetiye için kullandığımız fotoğrafı bir öğle tatilinde sevgili Erkul'la gidip Bahadır'ın ofisinde çekmiştik. Üzerindeki gömlek Erkul'un. Fotoğrafları Hakan çekmişti, hala filmlerini arıyor!

Nasıl da geçiyor zaman. Hüzünli, neşeli,gülerek, ağlayarak çoooook uzun yıllar geçirdik. Derin cücesini de aramıza katarak aileyi tamamladık. Ne diyelim, Nice yıllara sevgilim:)

7 yorum:

Gelincik dedi ki...

ne cilgin kadinsin be Deniz. azdir senin gibisi. muck. nice senelere insallah

Tibetin annesi dedi ki...

nice yıllara dostlar... hep sevgi ve sağlıkla inşallah :)

Deniz dedi ki...

Mutlu seneler Denizcim ve Bahadırcım... Nice mutlu sağlıklı huzurlu yıllarda cücenizle birlikte olun

nuriye dedi ki...

MUTLULUKLAR DENIZ'CIM.

Huzurunuz, sevginiz, saygınız hiç bitmesin.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nice 12 yıllara, sevgiler

mermaid dedi ki...

hepinize çok teşekkürler arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

Her zaman sevgili kalmanız dileğiyle... tabi ki Derin le birlikte.

Sevgiler

Selnur