15 Ekim 2009 Perşembe


Aaaa arada fotoğrafla karıştırıken gördüm.

Ağustos sonunda bir hafta sonu yine Bozcaada, Çanakkale tarafındaydık. Cuma akşam 16.00 gibi yolaçıktık, pazar gecesi döndük. İşte karelerle özlediğim hafta sonu:

Bayılıyorum o tarafa, özellikle Gelibolu ve Bozcaada tarafında inşallah bir gün bir evimiz olacak.

Bu arada yolunuz düşerse Çanakkale İntepe'de mutlaka kahvaltı yapın. Olağanüstü güzellikte...Bir tarafta muhteşem bir manzara, diğer tarafta yeşillikler içindesin, yemek süper! O tarafta otursam asla hafta sonu evde kahvaltı hazırlamazdım.Üstelik buraya göre de ucuz ötesi diyebilirim.



Truva'yı da ziyaret ettik...




müzeye de gittik...





deniz muhteşemdi, sohbet, muhabbet boldu, yemekler nefisti, özlemle anıyorum.



Henüz kışlık ayakkabılara bile geçmedim, sonbaharla kış arasında doğmuş bir çocuğum ama sanırım şimdiden yazı özledim:)

Hiç yorum yok: