19 Ekim 2009 Pazartesi

büyüklerin dünyasını yaşayan küçükler...


Clubpenguin.com 7-10 yaş grubunun şu sıralar favori sitelerinden biri. Oldukça da keyifli bir site. Derin bir süre önce siteye üve olup mavi bir penguen sahibi olmuştu. Hafta sonu programdan ölmüyorsak ve de evdeysek takılıyor siteye. Ama geçen hafta itibariyle anladım ki olayların boyutu büyüyor.

Sırma aradı geçenlerde ama meğer Lila Derin'i arıyormuş. Derin'i arayıp verdim Lila'nın telefonunu. Konuşmuşlar. Akşam neler oluyor diye soruşturunca öğrendim ki Lila kendi şifresini vermiş Derin'e. Lila paralı üye, Derin değil. Paralı üye isen yapabileceklerin farklılaşıyormuş. Ne yapacaksın Lila'nın şifresini dedim. Lazım dedi, peki dedim, sormadım. Hatta itiraf etmeliyim ki eğlendim konu ile ilgili.

Cumartesi günü yine Lila Derin'i aradı. Bu sefer arabadayız, konuşmayı duyuyorum. Derin yemin ediyor "valla ben girmedim" diye, Lila " O zaman Can yapmıştır" diyor. Evini dağıtmış biri. kapatıyorlar. Şaşırıyorum. Ama bu şaşkınlık birazdan duyacaklarımın yanında hiç bir şey. Herkes birbirine şifresini veriyormuş, böylece birbirleri ile de görüşebiliyorlarmış. E güzelmiş diyorum önce.

Lila ve Leyal clubpenguin'de evlenmişler! Lila'nınn çok güzel bir evi olmuş. Hımm peki!...
Leyal'in kocası evi terk etmiş!, çocuğu varmış!, şimdi çocuk babasız kalmış!, Derin çocuğa bakarmıymış diye sormuş Leyal!!!!!!!!!...

Küçük dilimi yutmak üzereyim. Bu çocuklar henüz 7 yaşındalar. Şimdi bunlardan bahsediyorlarsa, büyüdüklerinde ne yaşayacaklar merak ediyorum! Bizimki daha düzgün üye diyemiyor, üve diyor ama belli ki aralarındaki konuşmaların boyutu başka. Yardıımmmmmmmmmmm edin diye bağırmak istedim. Şimdilik paralı üye olamsına izin vermiyoruz da ya sonra?

Hiç yorum yok: