7 Eylül 2010 Salı

derin'in rüyası

Dün gece saat 03.00 sularında "Anneeee" diye bağırarak yukarı çıktı Derin, hiç bir şey yokmuş gibi suratında bir sırıtma ile yanıma yattı ve uyudu, dokunmadım ben de kendisine. sabaha karşı da tekrar uyanıp aşağı yatağına indi. Bu sabah yine "annnnneeee" diye bağrınarak yukarı çıktı, çok kötü bir kabus gördüm dedi. Ne oldu dedim, biraz nazlandı, çok sığmıyor artık ama kucağıma oturup anlattı:

 


Önce bir ülkeye gitmişiz ve oradan bir kedi almışız. Bu kedi, kediler ve köpekler filmindeki kötü kediye benziyormuş. Kedi ile beraber yanımıza bir kaç kişi de almışız. 



Rüyada net olan tek şey benim varlığım, diğer kişilerle ilgili net bir şey yok kimler, neye benziyorlar. Babam rüyamda yok dedi. Sonra yemek yemek için bir yere gidiyormuşuz. Yemeğe giderken Derin kaybolduğunu sanıyor önce.Birilerine rastlıyor ve onlara 34DB diyor. Onlar da beni gösteriyorlar. Meğer bizim arabayla gidiyormuşuz.  Sonra yemek yerine geliyoruz ve ben masada otururken Derin arabaların arasında oynuyor. Bir kız çıkıyor ve 2 kişiyi siliyor. O zaman bunun klon savaşı olduğunu anlıyor. Derin kaçıyor ve iyi klona rastlıyor, onlar dünyayı kurtarmak için iyi bir canavar oluşturuyor ama canavar dünyanın çekirdeğine dayanamıyor. Derin'i kötü klon yakaladığnda Anneeeeee diye bağırırken neyseki gözlerini açıp kabustan kurtulmayı başarıyor.

hayırdır inşallah derken bir parça çözmeye anlamaya çalışıyorum altında yatanları ama konuşmak istemiyor. Sanırım gördüğüm filmlerden bazı sahneleri birleştiriyorum ben diyor.


ah şu bilinçaltı. bir çözebilsek seni...

Hiç yorum yok: