7 Eylül 2010 Salı

harikalar diyarı...

Geçen perşembe ile cumartesi gecesi arası Derin buz hokeyi kampı için İzmit'e gitti. Çok heyecanlıydı. İlk 2 gün miniklerden sadece kendisi vardı. Büyüklerle antreman yapmış. İlk gün kondisyon için çıkmışlar ayağında crox'lar ile koşamayınca Bahadır spor ayakkabı almış kendisine ama uzun zaman sonra kapalı ayakkabı giyince de su toplamış cinconun ayakları. neyse ben cumartesi 14.00'de SekaPark otel'e vardığımda oda kreş gibiydi. TV başnda 5 çocuk vardı. Yemek sonrası saat 18.00'e kadar boşluk vardı, 18.00'de kondisyon yapacakmış büyükler, sonra 21.00'de de buz antremanı. Epey bir saat olunca seneler önce gidip aklımda kalan Derince'deki harikalar diyarına gitme önerisinde bulundum. Buz'dan tanıdığımız ali ve Efe ile babası da bize katıldı gittik. Önce hem sıcaktan hem de acaba bu çocuklar için küçük mü kalacak burası endişesinden biraz gerildim. Neyse vardık mekana. Biz büyükler bir gölge cafe bulup konuçlandık, çocuklar da takılıyordu. Yarım saat sonra ben de çocuklara katıldım ve inanılmaz keyifli bir gün yaşadık. Muhteşemdi. Öncelikle Derince belediyesini gerçekten kutluyorum. Türkiye'de böyle bir yer yapmış olmak ve orayı bu şekilde korumak hakikaten takdire şayan bir durum. Özellikle botların olduğu bölümde çok eğlendik. Ali ve Efe'de süperler. İnanılmaz cümleler var. En güzellerinnden biri bir dinazor kaydırağın tepesinde gerçekleşenmuhabbet: Belli ki oralı 3 çocuk biri küçük, diğeri bizimkilerin yaşlarnda biri kız diğeri erkek. Erkek olan önce Ali'ye sataşıyor: 
- Sen kaç yaşındasn bakimm?
A: Ben 7,5 yaşındaym ya sen? 
E:Ç: Ben de 7,5 yaşındayım.
K:Ç: Aaaaa siz de doğru düzgn kayamıyorsunuz buradan galiba. 
D: Hı, hı tabi canım. (alaycı bir ifade ile)
A: Sen benim arkadaşımı tanımıyorsun galiba, bi kere o 1. sınıftayken 3leri dövüyordu. !!!!
D: Abartma Ali dövmyordum kafa tutuyordum. 
A: Hah işte şimdi de 3. sınıfta ve 7'leri dövüyor bir  kere tamam mı? Ben de döverim 4. sınıftakileri. Ona göre. 
!!!!! Pısırık şehir çocuğu olmasınlar dedik de bu kadarını da fazla mı yaptık acaba?? 

Bu arada eskileden taaaa bizim çocukluğumuzdan amiral battı oynadık. Derin'le ben oynadık, Ali ve Efe seyredip öğrendi. Gerçekten çok keyifli bu yaş grubu çocuğu için sper bir oyun tavsiye ederim. Geçen haftalarda Bahadır hatırlayp Derin'e öğretmiş.




İşte harikalar diyarından kareler:
 Bu arada İzmit'te SekaPark'ın oradaki park muhteşem ötesi. Gerçekten İstanbul'da öyle bir park yok. En kısa zamanda o tarafa bir gezi düzenlemek lazım. Kalan resimleri de bir sonraki post'a eklerim artık. Şimdi çıkıp okul toplantısna gidiyorum. Malum okul hazırlığı başladı.

Hiç yorum yok: