18 Ağustos 2009 Salı

Mimlenmişim, mimliyorum o zaman!

1. Neden blog yazarsınız?

Blog furyasına katılma sebebim Sibel'in ta kendisi.

Aslında yapabilir miyim onu görmek istedim.

Bir de insan çabuk unutuyor. Geçmişe bakınca kendimle ve çocukluğumla ilgili çok fazla hatırladığım bir şey yok, hatta çok fazla resmim bile yok; malum ilk çocuk değilim, eee bizim annelerimizin de o dönem aman da ilk tuvalete gidişin, ilk adımların vs gibi kaygıları da olmamış. Dolayısıyla Derin cücesi içn farklı olsun, O nasıl olduğunu anlasın istedim. Öyle aman dolu insan beni izlesin gibi bi kaygım da yok, kendi kendime takılıyorum biraz.

2. Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Dalışı çok sevmeme rağmen Bahadır'ın zıpkına başlamasının da etkisiyle belki de vakit ayırmadığım bir uğraş haline geldi. Biraz hüzünlü aslında benim için. Tüm ameleliğine rağmen çok seviyorum denizin altını.

3. Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?
İyi ki şanslı bir insanım. Neden şanslı olduğum bana kalsın.
İyi ki 'polyanna' olmuşum yoksa hayattaki bazı durumlar ve insanlar çekilmez olurdu.
İyi ki bu işi seçmişim ve reklamcı olmuşum, yoksa sıkıcı bir finansçı da olabilirdim.

4. Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Kek yapıp kokusunun tüm eve yayılmasını severim. Bahadır hep benden daha iyi oldu mutfakta ama olan malzemeyle uydurmayı severim, makarnada da iddialıyım.

5. En sevdiğiniz üç yemek?
Her türlü balık, Çin yemeği ve makarna.

6. Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Bir kadın klasiği ama ayakkabı. Çok uzun zaman tutku halindeydi ama artık değil.

7. Çocuklarınıza nasıl hitab edersiniz?
En çok cüce ve bücür


8. Sizi anlatan bi resim?


Şu aralar derin'lere dalıp kaybolmak istiyorum.










Şimdi paslıyorum,

tabi yapmak isterseniz :)

2 yorum:

nuriye dedi ki...

İyiki blog furyasına katılmışsın Deniz'cim. Bizler de büyük keyifle izliyoruz:)

Tibetin annesi dedi ki...

eheheh, iyi oldu bak :)