14 Ağustos 2009 Cuma

Sevgili Köker'le ilk derinlemesine sohbetlerimiz bir Evyap çekiminde başladı. Hani insan kendisiyle aynı ismi taşıyan kişilere sempati duyar ya başta zaten ilk tanıştığımızda da ısınmıştım kendisine, ama o çekimle birlikte aramızda farklı bir bağ oluşmaya başladı. En azından benim için:) Gittikçe de derinleşti. Sonra ailecek bir kahvaltıya gittik. Muhteşem bir gün geçirdik. İşten uzak, kendimiz olarak. Sonrası kendiliğinden geldi.

Hayatımda tanıdığım en pozitif, sıcak, neşeli, keyifli insanlardan biridir kendisi. Bugün doğum günü. Kendi doğum günüm gibi heyecanlıydım bu sabah. Nice yıllara sevgili Deniz.
6,5 yıldır tanışıyoruz, birlikte çok vakit geçirdik, çok şey paylaştık. Kimi işimizle, kimi özel hayatımızla, kimi çocukla, kimi kendimizle, kimi gelecekle ilgili sohbetler yaptık. Bazen çok güldük, bazen çok şaşırdık, bazen duygulandık, bazen de çok kızgın olduk. Ama hep içten olduk. İş nedeniyle tanıştığım ama bugün 'dostum' dediğim az sayıda insandan biri kendisi. Seni çoooook seviyorum Koker'cim. İyi ki doğdun, iyi ki varsın.


2 yorum:

Gelincik dedi ki...

iki deniz, iki cok sevdigim kadin... ajda konserinde aralarina oturup uzun uzun dilek dileyecegim mutluluk meleklerimsiniz siz benim. abulam iyi ki dogdun.

Deniz dedi ki...

Ya ya ama ne kadar güzel bir armağan bu. Ne kadar güzel hazırlamışsın. Aynı hisler benim için de geçerli Seslicim!Çok duygulandım, iyi ki varsın, seni seviyorum