23 Nisan 2009 Perşembe

23 nisannn kutlu olsun!







Bugün 23 Nisan. Neşe doluyor insan:))Sabah işe gidip biraz çalıştık ama, yaşasın 23 Nisan, geri kalan günde tatildik. Törene gittik. Her törende okulu seçerken doğru karar verdiğimizi düşünüyorum. Süper bir törendi. Böyle törenlerde vatan, millet, cumhuriyet, gelecek her birini çok içten duygularla yaşıyoruz. Atatürk'ü anmak ve yaptıklarına saygı duymamak mümkün değil. Bugün en az 3 kez keşke bizler en az 3 çocuk doğursaydık diye düşündüm ve söyledim. Tüm çocuklara bakıp yarınlara umutla baktım. Hele törenin sonunda 10.yıl marşını hep birlikte canı gönülden söylemek, Derin'in 10.yıl marşını okuması mükemmeldi. 1. sınıflar dans gösterisi yaptılar. Biz 1-A sınıfı olarak "Kaskas" dansı (Derin Kafkas diye her zaman söyleyemiyor, Kaskas diyor) gösterisi yaptık, 1B'de Hint dansı yaptı. Diğer sınıflardan da Yunan, Brezilya tüm ülke dansları vardı anlayacağınız.
Bütün cücelerle gurur duyduk. Nice 23 Nisan'lara...

1 yorum:

H.Bahadır dedi ki...

3 çocuk devlet okuluna, tek çocuk özel okula!bilmem anlatabildim mi?:)