16 Nisan 2009 Perşembe

neden çocuklu evlerde çok çamaşır yıkanır?




Dün akşam eve giderken Derin yolda uyumuştu.Çarşamba'ları ödev günü, gidince uyandırmak için duşa soktum kendisini. Sonra da giyindi, oturup dersin yaptı. Yatmadan önce Avrupa yakasını reklam olana kadar izleme izni almıştı. Diş fırçalayıp tuvalete gitti, bir baktım duş sonrası giydiği eşofman ıslak. Aceleden eşofmanı tam indirmemiş ve çişinin yarısını üstüne yapmış, zaten bir değişmişti yan gitti 2. eşofman da kirliye. Yatmadan içilen süt de sabah üçüncü eşofmana neden olmuş anlayacağınız. "Ne oldu, niye değiştirdin eşofmanı" diye sorunca cevap süper: "Kilot da değişti ama yatağı kurtardık:)), ona hiç çiş gelememiş" dedi. Nerden buluyor bu lafları anlamıyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben onun cisini bile yerim. derin seni cok seviyorum :))