16 Nisan 2009 Perşembe

rüya.


Bu sabah tam uyanmadan bir rüya gördüm. Özle'cim sıkı dur rüyamda sen vardın.
Ajans'a dönmüşsün ve sana bir iş vermişiz, ama sen diyorsun ki daha zevkli başka bir iş olsaydı keşke. Ben ve Deniz Köker'de seni aslında bu işin çok zevkli olduğuna ikna etmeye çalışıyoruz. İş kaplumbağaların hayatı! Çizgilerle aslında kaplumbağanın yaşını da öğreniyorsun diyoruz, ne kadar keyifli hayvanlar aleminden bir sürü yeni şey öğreneceksin diyoruz, diyoruz da diyoruz.
Derin geldi, uyandım, sonra ne oldu bilmiyorum. Nedir acep meali? Hani kaplumbağa ev denir öylemi dir yoksa Özle gerçekten yuvaya dönecek o mudur bilemedim. Hayırlısı:))

3 yorum:

Sibelbek dedi ki...

bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş Denizcim.
seninki daha iki oldu :))))

Deniz dedi ki...

Ben söyleyeyim sana: ) Derin'in ödeviyle çok uğraştın sen, ondan:)))

Hayırdır inşallah, hayırdır inşallah...
Ama sen canım ailemi seyretmediğin için bu tonlamayı bilmezsin sekercim

özle çetinkaya dedi ki...

denizcim dogru gormussun ama ev maalesef piramit degil, kendi evimiz. evimden uzaktayim ve evimizle ilgili tasinmamizi gerektiren tesisat problemleri var. daha dogrusu son damla oldu yani bu problem... ve latif yarin karar verip pazar gunu de biz donmeden evi tasimis olmak istiyor... benim de icim sıkılıyor herhalde bu sıkıntım sende zuhur olmus denizcim :)