15 Nisan 2009 Çarşamba

Derin'in eve katkısı...

Bugüne kadar izleyemeyenler ve bilmeyenler için Derin Bey'in ilk gerçek reklam filmi denemesi. Kendisi "eve katkı" sağlamak için para da kazandı. Gerçi O'nun "eve katkı" anlayışı bizimkinden biraz daha farklı. O Riva'da ev yaptırmak için para saklıyor, ben okul taksidi diyorum. Ağaç ev dahil her şey kafasında hazır. Mimar olmak istiyor, sürekli proje üretiyor çocuk.

Önce İnşaat Mühendisi olmak istemişti, sonra mimar olmaya karar verdi. Kendi ofisi olup patron olacakmış. Bir ara Bahadır'a "ben de börekçi olmak zorunda mıyım" diye sormuştu. Çok komikti. İlk inşaat mühendisi konusunda da çok şaşırmıştım, itiraf ediyorum. Ana sınıfında herkes bir meslek seçip sunum yapacaktı. Derin ve karşısında inşşat mühendisi çok tuhaf gelmişti bana. Ama kendi seçmiş. Sunumunu dvd'ye kaydetmiştik. İnanılmaz bir şey. Artık sunum yapmak için 5 yaş yeterli. Benim ilk toplum karşısındaki sunumum 1996 yılında filan. Nasıl da değişiyor her şey. Kimbilir daha ne farklar olacak bu iki nesil arasında.

2 yorum:

Sibelbek dedi ki...

artist o artiissstttt! gurur duyuyoruz onunla!
bakar o hepinize, ne isterse yapacak kararlılıkta bir çocuk!

Deniz dedi ki...

Bu farkları yaratan, yaratacak olan sensin, bizleriz canım. Fark olmalı, olsun... Bikaç adım önde olsunlar...