27 Nisan 2009 Pazartesi

Ask ve umut üzerine...


Bir yerde okumuştum Kaynağını hatırlayamadığım için yazamıyorum; aşk ve umut hiç bitmesin:))

dedi ki :seni seviyorum ve hep seveceğim haberin olsun...
içimde can çekişmekte olan o koca sevdayı ayağa dikti yeniden güçlüydüm artık hiç olamadığım kadar beni seviyorsa eğer ve hep sevebileceğini söylüyorsa
anlamı yoktur gitmelerinin,
gidiyorsa dönecektir ve belki de birgün hiç gitmeyecektir..
sustuğum içime attığım tüm kelimeleri söyledim
birden peki ya vazgeçersen_?
hayır dedi vazgeçmeyeceğim
çünkü aşk oldukça umut, umut oldukça aşk her zaman vardır..
umudunu yitirmediğin sürece yanındayım dedi ve gitti
ilk defa bir gidişi acıtmamıştı yüreğimi bu kadar...
şimdi hep umudum var geleceğimize dair, geleceklere dair..
çünkü aşk ve umut her zaman var.

Hiç yorum yok: