13 Nisan 2009 Pazartesi

vız vız olarak anılmak ve aslında yanlış anlaşılmak...






Bir akşam Derin yokken Baha ve Gizem'le arabadaydık. (Bilmeyenler için Baha ve Gizem, Derin'in en iyi arkadaşları, hatta bu 3 bücür kendini üçüz sanıyordu) Baha uyumuştu, Gizem'le sohbet ediyorduk. Gizem acıktığını söyledi. Ben de "yemeğe az kaldı, istersen Derin'in sütlerinden birini iç ( arabada sürekli küçük süt bulundurmaya çalışıyoruz acil durumlar için), şimdilik seni idare eder "dedim. "Yok içimiycem, Derin sonra vızıklar" dedi ve içmedi.

Derin'e dün sabah yolda bunu anlattım ve bak en yakın arkadaşlarından biri seni böyle tanımlıyor. Aslında sen Gizem sütünü içse bir şey demezsin ben biliyorum ama bak öyle düşündüğü için aç kaldı arkadaşın dedim. Bir üzüldü cüce ama ben bir şey demezdim ki sonra "anne şimdi giderken süt alalım Gizem'lere" dedi. Halbuki herşeyini paylaşır kuzucuk Baha ve Gizem'le. 2nokta 3aylıktan beri arkadaşlar. Yuva arkadaşları. Derin'in toplam yaşamının şu anda 6nokta 4 olduğunu düşünürseniz ömürlerinin 2/3'ünü birlikte geçirmişler. İnşallah dostlukları hiç bozulmasın, hayatta hep birbirlerine destek olsunlar.

İçimizden öyle hissetmesek de bazı davranışlarımız, söylediklerimiz ve yaptıklarımız bizi başkalarının gözünde farklı bir yere konumluyor. Bu kişiler sevdiklerimiz olunca daha da üzülüyoruz yanlış anlaşılmaktan.
Uzun zaman birlikte geçirdiğimiz kişilere karşı köreliyor ve önyargılarla mı davranmaya başlıyoruz diye düşündüm.

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Eski dostlarla ilgili bilahare konuşalım :)

mermaid dedi ki...

tamam şekerim, eski dostlar, dost görünüp düşman olanlar, gerçek dostlar... ben de çok şey söylerim valla. Tüm gerççek dostlara sevgilerimle...